menu

Stavy objednávek

Cena modulu: zdarma

Je součástí tarifu: každý

Sledujte jednoduše průběh vyřizování objednávek a sdílejte jej se zákazníky. K dispozici máte vlastní stavy objednávek, které můžete libovolně vytvářet a upravovat. 

V administraci najdete předpřipravené stavy objednávek, které můžete použít. V každém stavu najdete možnost odeslat automaticky zákazníkovi a pole pro obsah e-mailu. Pomocí tzv. příznaků můžete vytvořit obecný e-mail, do kterého se automaticky doplní konkrétní data z objednávky. Vše se děje automaticky. 

Změnou stavu lze automaticky odeslat e-mail, fakturu v PDF nebo SMS. Všechny změny, které provedete v průběhu vyřizování objednávky, jsou ukládány do historie objednávky. Zde najdete kdo provedl změnu, zda se odeslala zpráva zákazníkovi a případně lze zobrazit i konkrétní text zprávy. 

Pokud využíváte platební bránu, stavy objednávek se změní automaticky na základě informací z platební brány. Nemusíte tak ručně kontrolovat, zda Vám přišla platba za danou objednávku, vše se děje automaticky. 

Chcete funkční e-shop? Vyzkoušejte nás!Na 30 dní zdarma, férově a bez závazku.