Sledování stavu a historie objednávek

Registrovaní zákazníci mohou ve svém účtu sledovat aktuální stav objednávky a její detaily, jako jsou položky, doprava a platba nebo dodací údaje. Administrátor e-shopu má k dispozici přehlednou historii všech změn v objednávce.

 

Umožněte svým zákazníkům mít všechny objednávky na jednom místě. V zákaznickém účtu najdou všechny provedené objednávky, faktury, a navíc mohou sledovat stav vyřizování aktuální objednávky včetně stavu jednotlivých položek.

Administrátor má k dispozici přehlednou historii všech změn v objednávce. Pokud se při změně stavu odesílá e-mail, je k dispozici k nahlédnutí v historii objednávky. U každé změny je zobrazen uživatel, který změnu provedl. 

Jak vypadá sledování stavu a historie objednávky

Chcete funkční e-shop? Vyzkoušejte nás!NA 30 DNÍ ZDARMA A BEZ ZÁVAZKU.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů