MessageOK

 

Soustřeďte se na svůj business, s obsluhou zákazníků Vám pomůžeme my.

 

Co je MessageOk

MessageOk není klasický chat. Je to webová samoobsluha pro vaše zákazníky, která zefektivní práci vaší zákaznické podpoře a urychlí vyřizování příchozích požadavků. Pro dotazy, které se opakují, stačí vytvořit tzv. zákaznický scénář. Díky těmto scénářům každý zákazník projde procesem zadání svého požadavku krok po kroku. Výsledkem je naprosto jasný a přehledný požadavek s validními údaji, který vaši operátoři zvládnou vyřešit v průměru o 60 % rychleji, než zprávy zaslané přes chat, e-mail nebo telefon. Podrobné statistiky vám ukáží, nejčastější důvody kontaktu a budete tak vědět, na které oblasti byste se měli zaměřit.

Zákaznická spokojenost

Jak zákaznická samoobsluha zvyšuje zákaznickou spokojenost? Jednoduše: ve skutečnosti zákazníci moc dobře vědí, co potřebují. Pokud je možné se dostat k tomu, co potřebují aniž by museli přeskakovat ze stránky na stránku, příliš tápat nebo hledat, jejich pocit z toho, že si mohou pomoci sami výrazně zlepší celkovou zákaznickou zkušenost.

Jak na to?

 

Kolik to stojí?

  • Free - K vyzkoušení, jak naše služba funguje
  • Basic - 499 CZK
  • Standard - 1999 CZK
  • Business - dohodou

více informací o cenách a tarifech na www.messageok.com

Chcete funkční e-shop? Vyzkoušejte nás!NA 30 DNÍ ZDARMA A BEZ ZÁVAZKU.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů